marți, 10 februarie 2009

tv la metrou

Mare minune mare cu televizoarele alea de la metrou! Adica....acuma chiar lasi din mana orice ziar/carte/curs pentru a urmari "za niuz" sau ce mai prezinta aia pe-acolo. Trebuie sa recunosc ca pana azi nu le-am bagat in seama, dar m-am amuzat sa ii privesc pe cei care raman cu gura cascata, ochii in sus si privirea fixa. Ce e si mai amuzant este ca, asa cum spuneam, azi mi-am ridicat si eu privirea si ce sa vezi? Stiri despre sanatate! Bun....doua dintre ele sunt absolut delicioase, sa nu mai vorbesc si de celelalte, care sunau ceva de genul "mancati ceapa! o sa fiti mai sanatosi"- prima stire: "in caz de migrena stati intr-o incapere intunecoasa cu un prosop ud pe frunte"...acuma fereasca sfantu' sa te apuce migrena ca medic in sala de operatii, ce faci....opresti lumina, dai "pause" la ce faceai, iti iei prosopu' eventual inmuiat in ser fiziologic si astepti sa treaca migrena.....Nu era vorba sa contest calitatile intelectuale ale unui medic, dar ma gandesc la oameni care chiar cred in balarii d-astea si care ajung sa le puna in practica. Stirea numarul doi atinge apogeul:-"in caz de raguseala/gat inflamat faceti gargara cu apa caldutza de mare"....stiu, o sa ziceti "Dar exista apa de mare"...stiu, eu stiu, multi stiu, dar sunt convinsa ca la fel de multi NU STIU. Imi inchipui oameni panicati cautand sa ajunga cat mai repede sa ia apa de mare la pet de 2 litri, sa si-o incalzeasca "sa fie caldutza" si sa faca gargara....si nu radeti...am intalnit oameni care in caz de arsura cu apa fiarta au gasit de cuviinta sa isi indese mainile in ulei de masline/faina/malai/miere, pierzand timp pretios in cautarea uleiului, in loc sa vina la spital! Asa ca nu ma acuzati de ipocrizie dar cred ca aceste pesudostiri mai mult incurca decat sa faca bine! Mai bine s-ar pune stiri constructive la modul "Orice pierdere de vedere brusc instalata trebuie sa ajunga urgent intr-o camera de garda de oftalmologie ca altfel va pierdeti definitiv vederea" sau "Nu puneti nimic pe arsuri decat apa rece".

Niciun comentariu: