miercuri, 11 februarie 2009

eu sunt girafa tu esti hipopotam

Sambata noapte...aroma de tiramisu, friptura la cuptor, blueberry...noi doi uitandu-ne pe pereti. Am pe un perete 2 tablouri pictate, unul cu o girafa cu un bot mare si roz si unul cu un hipopotam gri burtos. Mai jos zece oite fosforescente. Ma uitam la tablouri, ma buseste rasul si ii spun eu sunt girafa aia cu bot roz, urechi mici si coditza. Si am si cornite. Rad de el ca el e hipopotamul ala mare si gras (desi nu e adevarat) care are urechi mai mari si n-are coada. Cel putin una vizibila. Si nici cornite. El zice ca vrea sa fie una din oile alea care sar si zburda pe peretii mei si care lumineaza in noapte, ca nu e asa de gras. Eu ii spun ca nu, ca i se potriveste mai bine rolul de hipopotam. Se supara pe mine. Eu il impac. Radem amandoi. Mancam tiramisu.

Mi-a zis mai demult ca nu vrea sa imi invat copilul sa iubeasca girafele, pentru ca o sa ma bat cu el pe jucarii, ca sunt mai rau ca aia mici. Copil esti tu!

Da, te iubesc. Mult. Foarte mult.

4 comentarii:

bogdan spunea...

..eu stiam ca sam e caine, da' si oitzele sunt simpatice ;))

wfsam spunea...

si eu pe tine

wfsam spunea...

dar gras nu sunt

Vali spunea...

Daca Sam ar fi gras, cred ca ar fi cel mai tare hipopotam...:))