miercuri, 18 februarie 2009

Obosita pana la lacrimi



Sunt intr-o continua alergatura de cateva zile, totul culminand azi cu un examen inceput la ora 7 jumate (atunci am ajuns la spital) si finalizat la ora 2 jumate. In tot acest timp n-am mancat, n-am baut decat o cana de apa cersita de la doamnele asistente care mai aveau un pic si ne adunau de pe jos. Am stat efectiv degeaba pana la proba orala a examenului, ca apoi sa asteptam sa vina confa care a fost chemata de doua ori pentru o urgenta. Am inteles, asta e, bine ca s-a terminat, am plecat fericite ca nu s-a lasat cu injurii si ca ne-am descurcat ok. Ajung acasa sleita, infometata, rasfoiesc blogosfera si dau peste blogul Alinei, pe care nu o cunosc personal, dar care m-a impresionat prin relatarile despre incendiul care am inteles ca a cuprins Australia acum cateva zile (recunosc ca nu stiam despre). Am adaugat-o in lista mea de bloguri, povesteste foarte trist despre evenimentele nefericite din ultima vreme.
Tot pe blogul ei am gasit doua poze care s-au adaugat la starea mea de oboseala acuta. Recunosc ca mi-au dat lacrimile pentru ca pozele mi se pare de-a dreptul sfasaietoare.

Niciun comentariu: