joi, 19 februarie 2009

la muntiiiiiiii......




Hipopotamul gri (sa nu zicem gras ca citeste si se supara-hihihi) a tot anuntat girafa trista de asta data (problemele mari saptamana asta n-au facut-o prea vesela) ca vrea s-o scoata din Bucuresti undeva la munte, ca n-au mai iesit de mult. Girafa nu s-a obosit prea tare cu detaliile, ea avand alte ocupatiuni mai serioase, desi stia de la inceputul saptamanii de planurile lui. In seara asta afla ca s-a ales si locatia, cabana este rezervata, prietenii sunt si ei pe aceasi lungime de unda (in sfarsit!), locurile in masini stabilite, asadar asteptam sambata dimineata! Sa nu credeti ca a fost asa usor cu lungimea asta de unda, s-au vehiculat idei, dorinte si pareri personale. Cea mai simpatica si cea care m-a facut sa rad destul de tare a fost aceea a lui C. "ma, mie nu imi place la Busteni"...ok, nici mie in mod special, dar stiti de ce am ras? Lui C. nu ii place la Busteni "pentru ca nu imi plac turistii".
Il anunt pe aceasta cale ca turistii care nu ii plac lui nu imi plac nici mie, dar oricum oriunde ai merge (cel putin pe Valea Prahovei) toparlanul-turist de weekend isi face simtita prezenta de la iesire din Bucuresti, pe DN1, in statiune (partie, restaurant, telescaun, etc), in curtea vecina cabanei unde te cazezi tu (gratarul nu merge fara decibeli) si inapoi spre casa, cand plictisit de coloana de masini o taie pe contrasens.
Tin sa precizez ca nu mergem la Busteni.
Si pentru ca nu ma pot abtine din ras, ma intreb daca oare il vom mai gasi pe Tulumfli, cainele care s-a atasat de C. mult mai putin decat s-a atasat C. de caine. Undeva in poza sunt amandoi.

Titlul este preluat de la o persoana care nu stiu in ce context, in tabara de la Padina de anul trecut, a tot cantat vesel "pi muntiiii".

Un comentariu:

Anonim spunea...

Just for the record... In padure nu mai erau alte animale cu care sa faci poza. :P Le-am cautat eu pe toate.