sâmbătă, 4 aprilie 2009

De la Bran

N-am mai scris de ceva vreme. M-am apucat ca orice student de anul 6 de rezi, biblioteci, scoala once in a while, balarii...
Acum sunt la Bran, cu vreo 20 de persoane, sarbatoriti vreo 4 (cel de-al cincilea a plecat cand noi soseam).Un drum "la talent" si plin de aroganta si lung de vreo 3 ore jumate. Pe drum, intre Predeal si Rasnov plin de branduse de primavara si de iarba verde.
E ora 23.26 si activitatile in toi, dupa cum urmeaza:
-grup de poker, cel mai numeros
-grup de tenis de masa/biliard - rezervat exclusiv domnisoarelor si singurei doamne din dotare
-un grup de gratar (minimal - exclusiv barbati dornici de afumare)
-o persoana neatasata niciunui grup, si anume eu. Eu pot sa zic ca fac parte din acei oameni care traiesc alaturi de calculator. Multumim vilei care ne-a facut existenta mai frumoasa prin wireless-ul aferent.
In curand cred ca voi face parte din grupul de somn ca n-am chef de nimic. Ma gandeam serios sa deschid rezitests dar mi-am adus aminte ca n-am luat nimic la mine de citit, deci nu pot corecta grile. Bogdan, sunt datoare, stiu.

Astept urmatoarea iesire, sper la mare, dupa Paste, mai animata si mai aproape de Hipopotam (care acum e pe raise si all in-uri).

V-am pupat

Un comentariu:

ORGANIZATOR ZBB spunea...

Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE ZBB-2009.RO AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii. Fiecare blogger inscris va primi cadou, saptamanal o invitatie de doua persoane la Eurocinema. Te asteptam
Multumim.